fredag 7. mars 2014

Collage

I PFT grafisk skal vi lage en collage som har ett tema.
Det kan være dikt, årstidene eller motsetninger.
Man kunne også ha egenlaget, som jeg valgte.

Mitt tema er elementene.
Jeg laget skisser og ville ha collagen i fire øyne.
Jeg har en bakgrunn øye en tekstur inni øyet og en siluett inni øyet som passer til elementet.
Her er photoshop skissene mine, disse bildene er tatt fra nettet unntatt øyet som er tegnet i illustrator og er bare skisser på hvordan jeg har tenkt å ha bildene. 

Luft:
Skyer
Bobler fylt med luft
Fugler



Jord:
Sprukken jord
Greiner og blader
Sommerfugl



Ild:
Kull
Flame
Stjerner



Vann:
Frost
Bølger
Fisk og hai




Videre har jeg tenkt å ha mennesker inni øynene som siluetter i hvit, grønn, rødt og blått.
De skal ha elementet i sitt stjernetegn og ha poseringer som er forbundet med elementet deres.

Luft: Tenkende, sosial
Jord: Rolig, trofast
Ild: Energisk, spontan
Vann: Kjærlig, Trygg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar